فرش شگی

درباره فرش شگی ماشینی

فرش شگی

درباره فرش شگی ماشینی

قیمت فرش شگی

قیمت فرش شگی با توجه به فاکتور های مختلفی مشخص می شود . از مهم ترین عوامل و فاکتورهایی که در قیمت این فرش ماشینی نقش دارند . می توان به جنس فرش شگی ، سایزبندی ، شانه و تراکم و غیره اشاره کرد .


اندازه و ابعاد فرش ماشینی شگی در قیمت آن بسیار موثر است . هر چه که ابعاد و اندازه فرش شگی بزرگتر باشد . قیمت فرش نیز بیشتر می شود . در حالی ف های شگی ابعاد کوچک قیمت پایین تری دارند .


فرش های شگی از الیاف متعدد و مختلفی همانند پلی استر ، پشم ، آکریلیک ، پلی پروپیلن بافته می شوند . که قیمت هر یک از این فرش های شگی متفاوت از بقیه است .

از دیگر عواملی که تاثیر زیادی در قیمت فرش ماشینی شگی دارد . تعداد شانه و تراکم این فرش است . فرش شگی که تراکم بالایی داشته باشد . قیمت آن نیز بیشتر است .


فرش شگی ارزان قیمت


فرش شگی ارزان قیمت اغلب از جنس پروپیلن و پلی استر است . زیرا این الیاف کیفیت پایینی دارند . و اغلب بوی مواد پلاستیکی می دهند . گاهی اوقات نیز موجب بروز حساسیت و آلرژی می شوند .


فرش های ماشینی شگی بافته شده از پروپیلن و پلی استر دوام و ماندگاری پایینی نیز دارند . و با شست و شوی زیاد از زیبایی و کیفیت این فرش ها کاسته می شود . به همین خاطر جزو فرش های شگی ارزان قیمت محسوب می شوند .


از فرش های ماشینی شگی پلی استر به دلیل وزن پایینی که دارند . در مکان ها مختلف اداری و خانگی استفاده می کنند . زیرا حمل و جابجا کردن آن ها راحت و آسان است .


اما فرش های شگی که از جنس پشم و یا الیاف آکریلیک هیت ست شده بافته شده باشند . اغلب فاقد پرز هستند . و هیت ست کردن نخ به کار رفته در فرش شگی موجب عدم بروز حساسیت می شود .


ماندگاری و طول عمر فرش شگی اکریلیک و پشم بسیار بیشتر از فرش شگی پلی استر و پروپیلن هستند . در نتیجه قیمت بیشتر نیز دارند .


فرش شگی انواع مختلفی دارد که قیمت هریک از آن ها نیز متفاوت است . به عنوان مثال قیمت فرش شگی سه بعدی اندکی گرانتر از فرش شگی ساده و معمولی است . زیرا طرح و نقشه شگی سه بعدی مدرن و شیک است .


فرش های شگی ترک در بازار وجود دارند . که از تولیدات فرش مرینوس ترکیه محسوب می شوند . کیفیت فرش های شگی ترک بسیار بالا است . و بدون پرز ، ضد حساسیت و بسیار نرم و لطیف اند . هم چنین زیبایی و جذابیت طرح و نقش های آن ها نیز بسیار عالی می باشد . به همین خاطر نیز قیمت فرش های شگی ترک نیز بالاتر است .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.