فرش شگی

درباره فرش شگی ماشینی

فرش شگی

درباره فرش شگی ماشینی

فرش شگی چیست؟

فرش شگی فرشی است با پرز های بلند و ظاهری متفاوت و بسیار زیبا . فرش شگی از جنس نخ پلی استر ، پلی پروپلین ، آکریلیک و غیره تولید می کنند .


نخ پلی استر و پلی پروپلین کیفیت بسیار پایینی دارد . زیرا اغلب این نخ باعث بروز حساسیت و آلرژی می شود .


فرش شگی که از جنس نخ آکریلیک صد در صد بافته می شود . بسیار با کیفیت و خوب است . و از بروز حساسیت جلوگیری می کند .


فرش شگی انواع مختلف و زیادی دارد . فرش شگی ساده ، فرش شگی فانتزی سه بعدی و فرش شگی معمولی .


قیمت فرش های شگی پرزبلند با توجه به ابعاد و اندازه و هم چنین جنس نخ به کار رفته در بافت آن متغییر است . نخ آکریلیک گرانتر از سایر نخ ها مانند پلی است .


فرش پرز بلند شگی مدرن


فرش پرز بلند شگی مدرن فرش های لوکس و تجملی هستند . این نوع از فرش فانتزی مدل ها و نقشه های متفاوت و زیادی دارند . 


فرش شگی طرح قلب ، طرح کهکشان و طرح موج و غیره از طرح های جدید و متفاوتی هستند . که مناسب برای تزیین اتاق پذیرایی و اتاق خواب هستند . این فرش ها رنگ بندی های روشن و بسیار زیبایی دارند .


فرش های فانتزی شگی در زیبایی و جذابیت خانه نقش بسیار موثری دارند . فرش سه بعدی شگی از جدید ترین فرش های فانتزی است . که طرح و نقشی زیبا و دلنشین دارند . و زیبایی این فرش ها به گونه ای است که توجه هر کسی را به خود جلب می کند . 


فرش شگی ابعاد مختلف و متنوعی دارد . از جمله اندازه های این فرش 9 متری ، 6 متری ، 1*1.5 ، 1.5*2.25 و غیره نام برد .


فرش پرز بلند شگی اغلب کم وزن و سبک هستند . و به همین خاطر جابجا کردن آن ها راحت هستند . اما این فرش ها معایبی نیز دارند . به دلیل پایل و پرز بلندی که دارد . گرد و خاک و آلودگی را به خود جذب می کند . و بهتر است از این فرش ها در محیط های کم رفت و آمد استفاده شود .


فرش شگی پرز بلند به هیچ وجه برای فرش آشپزخانه مناسب نیستند . زیرا آشپزخانه مکانی پر رفت و آمد است و باعث می شود فرش شگی زود کثیف شود . زیرا که تمییز کردن این فرش پرز بلند سخت است .


فرش شگی برای اتاق کودک نیست اصلا مناسب نمی باشد . زیرا پرز های بلند این فرش به راحتی هر نوع آلودگی و گرد و خاکی را به خود جذب می کند . و گاهی اوقات باعث بروز حساسیت و آلرژی در کودک می شود .


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.