فرش شگی

درباره فرش شگی ماشینی

فرش شگی

درباره فرش شگی ماشینی

فرش شگی طوسی

امروزه فرش شگی طوسی مورد استقبال بسیار از مردم قرار گرفته است . رنگ طوسی از رنگ های جذاب و زیبایی است . که با دکوراسیون خاصی ست می شود .

فرش شگی طوسی سایز بندی های مختلف و متنوعی دارد . اندازه و ابعاد های 6 متری و 9 متری این فرش از ابعاد استاندارد فرش شگی محسوب می شود . ابعاد خاص و کوچکتری نیز دارد .

فرش شگی طوسی را امروزه برای تزیین اتاق پذیرایی و اتاق خواب استفاده می شود . در سال های اخیر با رواج پیدا کردن دکوراسیون های مدرن و امروزی از رنگ طوسی در تزیین این دکوراسیون ها بهره می گیرند .

رنگ فرش و ست کردن آن با سایر اسباب و لوازم منزل نقش مهمی در زیبایی دکوراسیون منزل دارد . فرش شگی طوسی رنگ را با رنگ های روشن و ملایم ست می کنند . 

انواع مختلف فرش شگی طوسی

انواع مختلف فرش شگی طوسی تک رنگ ، معمولی و سه بعدی تولید شده است . فرش شگی سه بعدی از فرش های فانتزی جدید و مدرن هستند . که برای تزیین خانه های مدرن و امروزی کاربرد دارند .

فرش شگی طوسی رنگ با رنگ های سفید و مشکی به راحتی ست و هنگام خواهد شد . و دکوراسیون را زیبا و جذاب تر خواهد کرد .

فرش شگی پرز بلند طوسی با مبلمان سفید و پرده های تیره رنگ به راحتی ست می شود . و جذابیت خاصی به دکوراسیون منزل می دهد .

رنگ طوسی جزو رنگ های خنثی است . که ست کردن آن باید با رنگ های روشن و ملایم باشد .  انتخاب فرش طوسی رنگ با انتخاب درست و بجا مبلمان با رنگ مناسب همانند رنگ سفید و مشکی موجب جذابیت و زیبایی فضای خانه خواهد شد .

فرش شگی تک رنگ بسیار پر فروش بوده است . فرش های شگی بنفش ، سفید و طوسی در اتاق خواب و پذیرایی به دلیل یکدست بودن رنگ آن ها و راحت بودن ست کردن این فرش ها زیاد استفاده شده است .

فرش شگی طوسی طرحی ساده اما مدرن و شیک دارد. و بیشتر برای تزیین در دکوراسیون های مدرن استفاده می شود .

فرش شگی طوسی اغلب از جنس پلی استر ، پروپیلن ، آکریلیک و پشم تولید شده اند . فرش های آکریلیک و پشم شگی از لحاظ نرمی و لطافت بسیار عالی و درجه یک هستند . به طوری که هنگامی بر روی این فرش می شینید .  احساس آرامش و راحتی خواهید کرد .

قیمت فرش شگی طوسی با توجه به جنس و کیفیت آن متفاوت است . زیرا که فرش های شگی آکریلیک به دلیل کیفیت الیاف خوبی که در بافت آن به کار رفته است . بسیار بیشتر از قیمت فرش شگی بافته شده از الیاف پروپیلن است . 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.